mylittleheartstar

Direktlänk till inlägg 15 september 2014

Rubrik saknas

Av mylittleheartstar - 15 september 2014 09:55

Hallo sorry för ingen update men jag har inte haft mycket för därför blev de ingen uppdatering.  Idag hade jag tänkt att skaffa fler blind bags ponys efter som jag hade tänkt att fylla min lilla fyrkantiga hylla med dom. Dom är så otroligt gulliga så varför inte dekorera min hylla med dom? Min hylla är ju inte jätte stor så blir inte som andra med över 50 st ponys på en stor hylla. Kanske blir bilder sen om min dator tillåter. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mylittleheartstar - 14 december 2014 13:23

Jag har inte mycket att säga än att jag fortsätter på att träna måla och sen har jag börjat på en skraptavla. Ni får se den sen när den är klar. Jag har fastnat för inu x boku ss låt. Jag hoppas att dom kommer ut med en inu x boku ss säsong 2!!! Jag ...

Av mylittleheartstar - 24 november 2014 21:23


Ville bara höra av mig och uppdatera inlägg. Jag har sett yosuga no Sora i alla fall och den va väl rätt bra. Vet inte va jag ska säga om den mer. Jag försökte teckna idag men de gick inge bra som vanligt. Jag köpte mig 1 par handvärmare som man har ...

Av mylittleheartstar - 8 november 2014 17:49

Kom på ett nytt hej men jaja de langeee sen men jag har gjort mycket tände ett ljus för dom döda så köpte lite ljus och lycktor. Igår köpte jag en pralinform från lidl som var formade till hjärtan ska smälta chocklad och lägga i mini marshmallows, mu...

Av mylittleheartstar - 23 oktober 2014 11:28

Jag slänger in 12 random frågor här för ett sorry inget inlägg på länge.    1. Älskar du hösten? Ja 2. Vad hatar du med hösten? Kylan 3. Vad älskar du med hösten? Doften från ljusen och varma filtar.  4. Vad ska du göra nu de är höst? Titta...

Av mylittleheartstar - 12 oktober 2014 10:30

Jag skulle vilja åka till Japan, de vore jätte roligt härligt att komma bort från Sverige. Japan är så stort med massa människor, de känns som man får va den man är där. Lägg upp lite bra musik ^.^     ...

Presentation


HÄR BLOGGAS DE OM PONYS, FILMER, NYA KÖP OCH LITE OM MIG SJÄLV OCH MIN VARDAG. HOPPAS DU ÄR INTRESSERAD. INTE VARJE DAG BLOGG, BLOGGAR NÄR JAG HAR TID. LITE OM MIG SMEKNAMN: ETT PIANO MED STORA SKULDER ÅLDER: ÄR EN 98 I MARS FAVORIT FÄRG: LAVANDER LILA OC

Gamla blogg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Omröstning

Gillar du kawaii?
 Jaa >.
 Nope '-'
 Vet inte O.o

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards